Thank god its friday

Tumblr_m18s4kztle1qgfiqjo1_500_large
Godmorgon sweethearts.. Allt bra med er? Hoppas det.
Vaknade i alla fall upp med ett leende på läpparna när jag såg denna (↑) Liksom..
-Grattis på födelsedagen Elena. Stefan dödade Andie. Tårta?
Haha lite småroligt faktiskt..

Men vi tjejer fick börja 15 minuter senare idag efter som vi ska ta livmoderhalscancer sprutan.
Åh går alltid runt och tänker på det.. Tex. förra gången vi skulle ta spruta i skolan så trodde jag den skulle göra jätteont men det visade sig att den knappt kändes. -.-
Lite små segt faktiskt! Men hellre att ta en spruta än att få cancer.. Right?
Senare på kvällen så ska jag iväg på kalas/tjejkväll hemma hos Anna som fyller år! Vad jag har fått höra ska vi äta crepes.. Mums!^^
Jaja, har med mig min iphone så ska försöka ta lite bilder i alla fall.
Men ska ta bussen om några minuter så, vi får höras i eftermiddag!


Hoppas ni får en grym fredag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3373568/images/2012/innan-du-kommenterar_198680808.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn
Här ofta?

Din mail: (Syns bara för mig!)

Din blogg:

Skriv något snällt nu!:

Trackback
RSS 2.0