FÖRSTA INLÄGGET

Vem i hela friden är det? Ja, det tänker ni säkert.. Jo, men jag heter Amanda och är snaaaart 13 år. Håller på med fotboll och gillar att fotografera. Älskar även att hålla på med mode och annat. Detta låter som vilken liten annan fjortis blogg som helst men onej. Det är det inte! Jag kommer försöka blogga runt 4-5 inlägg per dag men ibland kommer det inte finnas tid det det alls. Jag ska göra mitt bästa för att ni ska få vara uppdaterade så mycket som möjligt! TTYL

Vill du vara elak och skriva taskiga kommentarer? Go ahead, men dom kommer ändå raderas.

 



https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3373568/images/2012/innan-du-kommenterar_198680808.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn
Här ofta?

Din mail: (Syns bara för mig!)

Din blogg:

Skriv något snällt nu!:

Trackback
RSS 2.0